آی پت

جستجو ...
آی پت

فاطمه

اصفهان، کاشان
|
2 سال پیش
|
353آی پت
آی پت1آی پت

مشکل راه رفتن

سلام من به پای سگم یه آمپول تقویتی زدم ولی از زمانی که زدم پاش دچار معلولیت شده و نمیتونه راه بره کلا پاش برگشته ممنون میشم کمک کنیدآی پت

پاسخ ها

آی پت0آی پت
آی پت
آی پت

کاربر

2 سال پیش

سلام لطفا در نظر داشته باشید که تجویز و احرای داروهای تزریقی فقط و فقط بایستی توسط دکتر دامپزشک یا پرستار در حوزه دامپزشکی اجرا شود! بهرحال نوع داروی تقویتی و ناحیه ای که تزریق را اجرا کردین مشخص کنید. مواردی مثل بروز آبسه، آسیب رسیدن به اعصاب ناحیه، تزریق داروی غیر عضلانی در عضله و ... بایستی مورد بررسی قرار بگیرد. فعلا از کمپرس گرم و ماساژ با فشار کنترل شده استفاده شود.

آی پت0آی پت
آی پت
آی پت

کاربر

2 سال پیش

سلام فاطمه جان، نگران نباشین معمولا تزریق‌های نابجا در طی چند روز با کمپرس گرم گذاشتن خوب میشن اما اینکه چه دارویی استفاده کردین بسیار مهمه، بعضی دارو‌ها ممکنه منجر به ایجاد آبسه بشن و یا اصلا نباید عضلانی تزریق شن لطفا تزریقات سگتون رو حتما حتما به دامپزشک یا تکنسین دامپزشک بسپرین

آی پت0آی پت
آی پت
آی پت

کاربر

2 سال پیش

وقت بخیر توصیه میکنم دیگر این کارو انجام ندین امپول تقویتی مشکلی ایجاد نخواهد کرد اما تزریق بسیاری از داروها باید به طور دقیق تحت نظر دامپزشک صورت بگیرد.چون میتواند بر اساس نوع دارو و محل تزریق باعث عوارض جبران ناپذیری شود