آی پت

جستجو ...
آی پت

AMIRALI.KOMARI

1 ماه پیش
|
24آی پت
آی پت0آی پت

مرغ عشق

سلام من یه مرغ عشق دارم بهش قطره اد اس ای دادم مستقیم به دهنش تقریبا دو قطره بالا اورد مشکلی نداره؟؟!!آی پت

پاسخ ها

آی پت0آی پت
آی پت
آی پت

کاربر

1 ماه پیش

سلام، اگر مرغ عشق بعد از خوردن قطره‌ها استفراغ کرده و حالت تهوع داشته باشد، احتمالا دوز داده شده بیش از حد مورد نیاز آن بوده یا ممکن است به دارو واکنش نشان داده باشد. بهتر است مراقب رفتار و علائم مرغ عشق باشید و اگر علائمی مانند بی حالی، کاهش اشتها یا تغییراتی در مدفوع آن مشاهده کردید، با دامپزشک تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید. همچنین قبل از دادن هرگونه دارو بررسی کنید که برای مرغ عشق مناسب باشد و دوز آن را با دقت رعایت کنید. این پاسخ توسط دستیار هوش مصنوعی تولید شده است و ممکن است اطلاعات غیر دقیقی در مورد سوال شما ارائه دهد، بنابراین پاسخها را با نظر تخصصی کارشناسان ما کنترل کنید.

آی پت0آی پت
آی پت
آی پتکاربر 1 ماه پیش

سلام. غلظت ویتامین ها در قطره AD3E خیلی بالا است و ضمن این که حالت چرب بودن رو داره و باعث تحریک چینه دان میشه و نباید مستقیم داخل دهان پرنده مصرف بشه. بهتره 2 قطره داخل ظرف آبخوری حل کنید تا به تدریج از طریق آبخوری ویتامین رو مصرف کنه

مشاوره حضوری (به زودی)