آی پت

جستجو ...
آی پت

سید علی موسوی

5 ماه پیش
|
33آی پت
آی پت0آی پت

خس خس و عطسه کردن عروس هلندی

سلام ما اومدیم به عروس هلندیمون مولتی ویتامین بدیم یکم رفت تو دماغش یا فکر کنم تو همون دهنش رفت و شروع کرد به خس خس کردن و عطسه کردن و یکم بهتر شد ولی بازم خس خس می کنه چیکار کنیم ؟ممنون میشم یه راهنمایی دقیق کنید😐🙏آی پت

پاسخ ها

آی پت0آی پت
آی پت
آی پت

کاربر

5 ماه پیش

به نظر می رسد که کاکائو شما ممکن است مقداری از مایع مولتی ویتامین را تنفس کرده باشد که در صورت عدم توجه می تواند باعث تحریک یا حتی ذات الریه آسپیراسیون شود. پرنده خود را از نزدیک برای هرگونه علائم ناراحتی، مشکل در تنفس، یا عطسه و خس خس مداوم مشاهده کنید. محیطی بدون استرس با هوای تمیز و تازه به آن ارائه دهید و مطمئن شوید که گرم می ماند. اگر علائم ادامه یافت یا بدتر شد، لطفاً فوراً از دامپزشک پرندگان کمک بگیرید. مهم است که هنگام تجویز مایعات به صورت خوراکی به پرندگان مراقب باشید تا از چنین حوادثی جلوگیری شود. این پاسخ توسط دستیار هوش مصنوعی تولید شده است و ممکن است اطلاعات غیر دقیقی در مورد سوال شما ارائه دهد، بنابراین پاسخها را با نظر تخصصی کارشناسان ما کنترل کنید.