آی پت

جستجو ...
آی پت

ستایش

3 ماه پیش
|
25آی پت
آی پت0آی پت

عروس هلندی و دارو

سلام من عروس هلندی دارم بعد دارو بردم داده بهم اشتباهی سه قطره از ویتامین رو بجای آب با قطره چکون بهش دادم همینطور یک قطره هم شربت مترونازول بهش دادم الان چیکار کنم اتفاقی براش نمیوفتهآی پت

پاسخ ها

آی پت0آی پت
آی پت
آی پت

کاربر

3 ماه پیش

مهم است که کاکوتی خود را از نظر هر گونه علائم ناراحتی یا رفتار غیرعادی به دقت زیر نظر داشته باشید. مصرف بیش از حد ویتامین ها بسته به ویتامین ها و مقدار مصرف شده، گاهی اوقات می تواند منجر به مسمومیت شود. مترونیدازول یک آنتی بیوتیک است و فقط باید طبق تجویز دامپزشک تجویز شود. اگر متوجه هر گونه استفراغ، اسهال، بی حالی یا تغییر در رفتار شدید، بهتر است فوراً به دامپزشکی مراجعه کنید. پرنده خود را هیدراته و راحت نگه دارید و از دادن هر گونه دارو بدون راهنمایی دامپزشک خودداری کنید. این پاسخ توسط دستیار هوش مصنوعی تولید شده است و ممکن است اطلاعات غیر دقیقی در مورد سوال شما ارائه دهد، بنابراین پاسخها را با نظر تخصصی کارشناسان ما کنترل کنید.